Re: Pomysł... ma to sens???

Autor: Grzegorz Święcański (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 23:50:14 MET DST

> Ja tam bym za to nie zapłacił, wole sięgnąć do przycisku "power"

Wiesz, że ja też, ale może inni..... ;-)))

..
> Ja mam też możliwość włączania kompa myszką - użyłem tego 2 razy, żeby
> zobaczyć czy działa ;-) .

Ja nie mam takiej możliwości - mam platforme na Duronie, a z tego co wiem
żadna płyta pod te proce nie ma HotKey-a, a może się myle?

> Zainteresowani mogą być ludzie nie mający fizycznego dostępu do komputera
> (np. komputer w szafie serwerowej).

Ooo, przypuszczam, że żadden admin nie wcisnął by do servera takiej
"samoróbki" nawet, gdyby wiedział, że nie jest ona w żaden sposób
"szkodliwa" ;-))

Czyli: Fortuny na tym nie ma szans zrobić - trzeba kombinować dalej, ha ha
!!

dzięki za odzew !!