Pomysł... ma to sens???

Autor: Grzegorz Święcański (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 14:31:21 MET DST

Witam...

Ostatnio był tutaj wątek dotyczący samoróbki chłodzenia cieczą procesora...
Fajny pomysł.....

Ja mam inny, w innej sprawie....

Chciałbym zasięgnąć Waszej opinii, czy mój pomysł wydaje się opłacalny z
punktu widzenia ekonomicznego ( wytwórcy)...

Mianowicie, jak wszyscy wiedzą niektóre płyty główne mają bajer w postaci
możliwości włączenia komputera za pomocą kombinacji klawiszy (HotKey)...

Mój pomysł to "przystawka" do płyt, które takiego "bajeru" nie mają, a który
umożliwiałby coś takiego.

Polegało by to na kawałku elektroniki ( na tym się znam...) dołączonym do
gniazda klawiatury ( coś w rodzaju przelotki...) co by podtrzymywało
zasilanie klawiszy cały czas i monitorowało wysyłane przez niż znaki ...

Po odpowiednim kodzie klawiszy włączało komputer ( podpięte pod
PowerOn)............

Czy byłaby część użytkowników PC-tów, która chciałaby za takie coś zapłacić?
No właśnie ale ile?

Samemu uważam, że takie coś jest zbędne - tak samo jak niebieskie
podświetlenie w Nokii, ale patrząc po niektórych stronach w Necie są ludzie,
którzy na takie bajerki dużo kasy wydają...

Czekam na opinie ;-)

Grzesiek !!!