Problemy z GeForce MX400

Autor: ALLUMINAS (alluminas_at_poczta.fm)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 16:49:21 MET DST

Witam !!!
Kupilem sobie niedawno karte graficzna GeForce MX400 64MB TV OUT i mam
problemik, wczesniej pracowalem na Voodoo Banshee i nie bylo problemow, po
podlaczeniu GeForce'a komputer go wykryl i "niby" nie bylo problemow, ale :

1. W momencie jak wchodzilem w ustawienia Ekranu i chcialem zmienic
rozdzielczosc oraz palete (domyslnie pracuje na
starym Banshee na 1024x768 i 32 bity wiec na taka chcialem zmienic) to w 85%
przypadkow dochodzilo do zawieszenia
windowsa (Win98), a gdy juz udalo mi sie to zrobic to stabilnosc systemu
wyraznie spadla.

2. Obsluga Biosu na plycie tez pozostawia wiele do zyczenia bo nawet w nim
widac spowolnienie, tzn. jest az takie ze widac jak wczytuja sie
poszczegolne strony/menusy (tzn. najpierw pojawiaja sie ramki pozniej txt -
troche to smiesznie wyglada bo taaaka karta a tego obsluzyc nie moze)

Wiec stad moje pytanie - czy to mozliwe ze karta jest uszkodzona, czy moze
to sprawa sterownikow (karta jest z gatunku "noname" wiec sterowniki
producenta), a moze cos jeszcze innego ???

Moja konfiguracja to K6-2 500 Mhz na plycie Asus P5 z chipsetem Ali oraz 256
MB 133Mhz - wiec to chyba nie wina sprzetu, a moze trzeba cos dodatkowo
przestawiac.

    Z gory Dziekuje - ALLUMINAS