Skaner padł - czy na zawsze?

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz.gora_at_inetia.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 15:17:15 MET DST

Witam.

Ni z gruchy, ni z pietruchy {transport samochodem?} skaner ScanMagic
600CP {czyli Mustek} przestał poprawnie skanować, tzn. mechanika działa
poprawnie, ale wynikiem skanowania jest zawsze: w trybie kolor
jednolita, czerwona powierzchnia; w trybie b/w - czarna.
Rozkręciłem go, popatrzyłem czy ew. coś się nie poluzowało, wyhaczyłe...
cokolwiek. Niestety, nic z tego.
Wiem, że to tani skaner, ale problem w tym, że nie jest on mój i zanim
odkupię ze sklepu, to chciałbym zasięgnąć Waszej opinii.

--
Pozdrówka
Grzegorz