Re: Skaner padł - czy na zawsze?

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 19:40:22 MET DST

> Ni z gruchy, ni z pietruchy {transport samochodem?} skaner ScanMagic
> 600CP {czyli Mustek} przestał poprawnie skanować, tzn. mechanika działa
> poprawnie, ale wynikiem skanowania jest zawsze: w trybie kolor
> jednolita, czerwona powierzchnia; w trybie b/w - czarna.

Nie mam pojęcia, jak działa ten skaner i jak rozdziela strumień światła na
kolory, ale ja przed kilku laty miałem dość prymitywny skaner, który też
miał podobne uszkodzenie. Okazało się iż rozdział kolorów dokonywany jest
przez taki okrągły wirujący filtr zaopatrzony w trzy kolorowe szybki. .
Uszkodzenie polegało na tym, że ten filtr się rozluźnił i nie wirował.
Czy to ma cokolwiek wspólnego z twoim skanerem, nie mam pojęcia. Ale może Ci
się ta informacja na coś przyda.

Pozdrowienia
Roman K.