problem

Autor: RAGEOUS (rageous_at_interia.pl)
Data: Sun 29 Jul 2001 - 14:58:23 MET DST

WItam
Owy problem polega na tym, ze gdy jestem w necie (przez tpsa) po okolo 20
minutach zawiesza mi sie sprzet(reaguje tylko na reset z obudowy).
Mialem kiedys cos podobnego, ale sie restartowal. Okazalao sie ze byl za
slaby zasilacz. Teraz zalozylem codegena 300w i efekt troche inny.

Ostatnio mialem plyte w serwisie (soltek 75kv) bo wysiadlo audio. Naprawili,
wlutowali cos o oznaczeniu R22 i chodzi ale sa trzaski w glosnikach i zaczal
sie wieszac. Dziwne jest to ze zawiesza sie tylko jak jestem w sieci.

Sprzet :soltek 75kv+d600(nie krecony)+creative tnt2+zoltrix cobra 56
win98se+dx8

Moze ktos mial podobny przypadek, pomozcie bo juz mnie @#$%^&%