Re: Kaprysy RivaTNT 32MB Viper770

Autor: borsuk_at_borsucza.norka
Data: Sun 29 Jul 2001 - 14:27:06 MET DST

W artykule <9k0pvt$6si$1_at_news.onet.pl> Gregorek napisal(a):
> Dla porządku tylko spytam:
> Czy w BIOS-ie jest ustawione
> Assign IRQ to VGA - Enabled
> podobnie z USB
znów nie mogę tego teraz sprawdzić- bom w "robocie" :-)
zobaczę wieczorem.

> oraz
> wszystkie opcje dot. cachu karty video są zablokowane?
> Czy instalacja sterowników odbywa się zgodnie z następującą > procedurą:
> - zainstalowanie standardowego sterownika karty VGA (PCI) z Windows
> - restart komputera

Oczywiście.Wpierw standart -a potem "zwyżka".

Tu mam pytanie. Czy możliwe jest posiadanie załadowanych dwu kart
graficznych? Jedna właśnie stara ISA, i druga AGP?
I ich przełączanie? Jeśli tak -to gdzie przełaczać? Niemożna...?

> - instalacja właściwego sterownika?
>
> Znalazłem sterownik dla Viper770 v.4.11.01.0402, ale to ok. 7 MB, >jeśli chcesz to Ci wyślę.

To chyba nie w sterownikach leży przyczyna...Ten,czy tamten.To nie to.
Linux daje sobie z tym radę :-)
Ale z Linuksem mam inny kłopot- teraz. Dlatego nie mogę siedzieć
 tylko na Linuksie. Założyłem sobie ISDN /CDI/ na Dialogu.
^^^^^^
I trzeba "zmęczyć" od podstaw skryptową konfigurację ppp.

> Gregorek
> PS. Czy to się dzieje losowo czy przy pewnych aplikacjach?

Oczywiście- że losowo. Jak pisałem -nawet natychmiast po uruchomieniu.
Temperetura więc też nie ma tu znaczenia.Ale wentylator założyłem.
Na wszelki przypadek:-)

Pozdrawiam
  Dr.Z