Re: Laedtek WinFast GFS2 PRO ..ma ktoś taką karte gr.

Autor: marograf_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 29 Jul 2001 - 14:42:29 MET DST

> Mam pytanie odnośnie pamięci jaki się znajdują na tej karcie.Ponoć są różnych
> producentów.Które warto wybrać.No i czy warto inwestować w tą karte.Ponoć
jest
> dobra

U mnie są Samsungi 5,5 ns. Domyślne taktowanie pamięci 366 MHz czyli troszkę
mniej niż przewiduje specyfikacja nVidii. Poza tym sama karta jest nie tyle
dobra co bardzo dobra. Dwa czujniki temp na procesorze, doskonała jakość obrazu
+ TV-out. Jeśli chcesz kupić coś z górnej półki jakościowej to Leadtek jest
najtańszy i dlatego wart polecenia.

Marek