Re: stary komp

Autor: Hiubi (hiubi_at_kki.net.pl)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 11:23:46 MET DST

Użytkownik "pawel" <untiled_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> no i tu moze byc myk, caviary jak 'sigejty' mialy ustawienia
> pomieszane, czyli single drive or master, master with slave prezent
> czy jakos tak... akurat nie mam zadnego caviara pod reka, moze ktos z
> kolegow pomoze. Ostatnio ktos tu pisal o starych WDekach.
No właśnie z tym dyskiem mam problem :((

> no, a tego caviara nie mozesz podpiac? zrobic szybko instalke bez
> konfigow urzadzen tylko szybko zrobic dyskietke, i znowu formacik tego
> dysku, kopia instalki win95 na niego i jedziesz z tym koksem
To była moja ostateczność i chyba tak zrobie :(( jest tylko jeden problem...
tramtego dysku nie moge fizycznie wyjąć, więc będę musiał znaleźć jakąś
długą taśmę :))

> no to jak go wlozysz do innego (swojego) kompa to sie wszystko wysypie
> bo sie chipsety nie beda zgadzaly ani nic.
Niestety potwierdzę :(( Wywala, że w ogólę dysk nie ma systemu... to akurat
nie
powinno tak być, ale nie chce gościowi motać na dysku

> tzn. mam szybko zainstalowac w95, zrobic dyskietke potem szukac
> jakiegos ghosta czy innego co robi image dyskietki? Taki dobry nie
> jestem. Ale jezeli zrobisz tak jak Ci wczesniej pisalem - format
> dyskietki z kopiowaniem sys'ow pod 98 i zamienisz command.com na tego
> z 95 to dam sobie obciac ...paznokcie, ze pojdzie.
Sorry... po prostu myślałem, że masz tam gdzieś pod bokiem zainstalowane
win95.
A w takim wypadku, to oczywiście sam sobie zainstaluje na innym kompie i
pozniej juz na docelowym.

> A w ogole to po... kiego, ze tak spytam robisz na tym windowsy to
> dobry sprzet pod linuxa, pod oknami to bedzie mozna filcowe jajko
> zniesc zanim sie cos zaladuje.
To jest sprzet tylko pod linuxa... tylko ze to jest sprzet dla mojego brata
i ojca (pasjanse, brydż i Word) wiec musze im to jakos zainstalowac.
A poza tym to jest mi na razie potrzebny do "cwiczen" z siecia z win 2000.
Spoko już sobie jakos poradze.

Dzięki i pozdrówka

--
Hiubi