konflikt nagrywarka/dvd

Autor: Peter Riley (mkl_at_poczta.fm)
Data: Sat 28 Jul 2001 - 11:14:23 MET DST

Mam nagrywarke HP 9110i (ata33) oraz dvd-rom Samsung SD-606 (mode4) na
jednym pasku IDE. Podczas odtwarzania dvd za pomoca RH+ kursor myszy
przesuwa sie skokowo, przeskakuje tez obraz na telewizorze. Czasem kursor
zachowuje sie podobnie podczas nagrywania plyty.
Druga sprawa - wypalanie z image dziala bez problemow, ale kiedy nagrywam
male pliki bezposrednio na plyte mam buffer underrun.

Probowalem wlaczac/wylaczac DMA (podobno nagrywarka musi miec wylaczone?),
zainstalowalem driver dvd creative'a (ze strony rh+), uzywalem roznych
wersji driverow do rh+ (1.7, 2.1, 2.2), nic nie pomoglo. Jedyna zmiana bylo
pojawienie sie mmsystem275 w dvdstation. Kilka razy udalo mi sie zlikwidowac
przeskoki obrazu i kursora (tylko z driverami 1.7) ale pozostal problem z
nagrywarka. Testowalem na w98 i winME.

Co jeszcze moge zrobic?
[plyta KT7A]

mkl