Re: stary komp

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 23:42:59 MET DST

Thu, 26 Jul 2001 22:41:46 +0200, "Hiubi" <hiubi_at_kki.net.pl> napisal:
>CD-ROM CTX 50x
no to masz szczescie :-)) akutrat mam taki przed soba, nie ma zadnych
kruczkow mormalne zworkowanie
>dysk Caviar 420 MB... bardzo stary, ale na pewno OK
no i tu moze byc myk, caviary jak 'sigejty' mialy ustawienia
pomieszane, czyli single drive or master, master with slave prezent
czy jakos tak... akurat nie mam zadnego caviara pod reka, moze ktos z
kolegow pomoze. Ostatnio ktos tu pisal o starych WDekach.
> nie bardzo mam na czym zrobić instalkę win95.
no, a tego caviara nie mozesz podpiac? zrobic szybko instalke bez
konfigow urzadzen tylko szybko zrobic dyskietke, i znowu formacik tego
dysku, kopia instalki win95 na niego i jedziesz z tym koksem
>Jutro znajomy pożyczy mi dysk (z półki - leży tam 2 lata) ze swoim starym
>(ale podobno działającym) zainstalowanym win95 to zobaczymy...
no to jak go wlozysz do innego (swojego) kompa to sie wszystko wysypie
bo sie chipsety nie beda zgadzaly ani nic.

>Ale jeśli by nie było wielkim problemem, to podeślij na prive'a paczuszkę
>z dyskietką... będzie prościej
tzn. mam szybko zainstalowac w95, zrobic dyskietke potem szukac
jakiegos ghosta czy innego co robi image dyskietki? Taki dobry nie
jestem. Ale jezeli zrobisz tak jak Ci wczesniej pisalem - format
dyskietki z kopiowaniem sys'ow pod 98 i zamienisz command.com na tego
z 95 to dam sobie obciac ...paznokcie, ze pojdzie.

A w ogole to po... kiego, ze tak spytam robisz na tym windowsy to
dobry sprzet pod linuxa, pod oknami to bedzie mozna filcowe jajko
zniesc zanim sie cos zaladuje.

--
pawel