Re: TEAC i nagrywanie w NERO łamiglowka

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 27 Jul 2001 - 11:14:37 MET DST

Jest to wyłącznie sprawa sprzętowa.
TEAC 512EB może pracować w trybie DMA i zapisywać płyty lecz pod warunkiem, że
żadne urządzenie nie zakłóca sygnału magistrali danych PCI lub IDE.
Przetaktowanie magistrali jest jednym z powodów zwiększenia szumów
przez urządzenia, które "nie lubią" innego taktowania niż 33MHz.
Być może w twoim systemie jest takie urządzenie. Jego lokalizacja jest dość
żmudna, bo może się złożyć ta nią kilka czynników np. współpraca 2 lub nawet 3
urządzeń.

Najprościej będzie wyłączyć DMA dla TEAC 512EB. Będzie wtedy pracował w trybie
PIO4 lecz oczywiście zwiększy zapotrzebowanie na moc procesora.

Wygląda na to, że Nero jest lepszym programem niż WinOnCD jeśli chodzi o
diagnostykę sprzętu przed zapisem. Chyba, że ktoś woli zapisywać byle jak z
przekłamaniami i aby szybko. Trudno. Traci na tym odbiorca CD.

Odpisz, gdy to zadziała.