Re: Asus P3B-F - problemik

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 27 Jul 2001 - 11:30:50 MET DST

BIOS 1006 jest bardzo stabilny. Następne już nie.
Czy ustawiłeś przed flashowaniem w BIOSie pozwolenie na ten proces ?
Czy pamiętałeś, że nie można tego robić z działającym emm386 itp ?
Asus dostarcza program do update'a z poziomu Windows, spróbuj może to:

http://www.asuscom.de/de/support/techmain/bios/liveupdate.htm

Stoi tam, że P3B zezwala na to.