Asus P3B-F - problemik

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 00:44:19 MET DST

mam taka wlasnie plytke (rev. 1.03) i wlasnie zrobilem upgrade biosu z 1003a
do 1006, problem pojawil sie juz w czasie flashowania poniewaz pojawil sie
komunikat, ze boot block jest niewlasciwy. niestety musialem zflashowac bo z
tym biosem nie dzialal mi moj procesor (cel 600). w zasadzie plyta dziala
normalnie ale zniknela mi funkcja boot managera (Alt+F1) i przy starcie
wyswietla komunikat bios upgrade failure czy cos takiego (da sie wylaczyc).
czy wgralem po prostu zly bios? gdzie znalezc wlasciwy, aktualny... ten,
ktory wgralem pochodzi z asus.com.tw

--
pozdrawiam
Artur