Re: Out of memory

Autor: Mariusz (marix_at_po.onet.pl)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 11:02:51 MET DST

Witam!
> Wielkość tzw. zasobów w systemach W9* nie ma związku z ilością
> pamięci operacyjnej zainstalowanej w komputerze - efekt złego
> dziedzictwa po systemach 16-bitowych. Pozostaje Ci standardowe
> działanie - mniej kolorowe tło, mniej czcionek, mniej programów
> w autostarcie, mniej itp...albo przesiadka na W2000

Moze jestem upierd.... ale mam taki sam system jak przedtem win98 se, czy jeden "Bankrut" (do połączeń modemowych), sterwnik do
myszy (radiowa) i sterownik do karty graficzne Matrox 450 DH potrafi tak zapchać zasoby!!!! O winzgrozo!!!!!! :((((
Czy można coś zmienić w ustaweieniach (bios czy coś innego) bo to się nie da pracować (z pewnych względów nie mogę reygnować z
win9*)
Pozdrawiam

--
Mariusz