Re: Plyta Soltek i IrDA

Autor: Marek Wojtaszek (mwojtaszek_at_poczta.onet.pl-NOSPAM)
Data: Fri 27 Jul 2001 - 09:55:29 MET DST

Egghead napisał(a):

> HPSIR i ASKIR (Amplitude Shifted Keyed InfrRed).
> Poprawnš pracę uzyskałem tylko w trybie HPSIR.
> Pozdrawiam
> Egghead

No wiec u mnie w setup'ie jest
UART 2 Mode: Standard | ASKIR | HPSIR
IR Function Duplex: Full | Half
TX, RX inverting enable: No, No | No, Yes | Yes, No | Yes, Yes

Na pierwszy parametr - powiedzmy, ze mam odpowiedz (powyzej), ale co z
pozostalymi dwoma? Co one oznaczaja i co radzicie ustawic?

Dziekuje za pomoc
Marek