Re: stary komp

Autor: Hiubi (hiubi_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 22:41:46 MET DST

Użytkownik "pawel" <untiled_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> masz to sprawne? na czymkolwiek sprawdzone? jezeli cdek sprawny to
> musi startnac przeciez pisales ,ze poszedl...
Pisałem, że poszedł??? Upsss. To chyba się źle wyraziłem...
Poszedł ale tylko dysk, CD nigdy.

> na tasmie na pierwszej wtyczce dajesz HD na koncu przypinasz CD, zwory
> na dysku na master na CD slave i powinno odpalic.
> Napisz co to za dysk i jaki cdrom.
CD-ROM CTX 50x
dysk Caviar 420 MB... bardzo stary, ale na pewno OK
Obydwa sprawdzone i działające

"jednodyskietkowego"
> zrob na innym kompie format a: /s nie wrzucaj tam zadnych autoexecow ,
> z instalki win95 wydlub sobie command.com'a i wrzuc na te dyskietke.
> Jak nie ruszy to daj adres pocztowy przysle Ci dyskietke w paczce :-))
> Jak masz czas aby od kilku dni pytac to juz bys dawno ten dysk wsadzil
> do nowego kompa odpalil instalke win95 zrobil dyskietke systemowa i po
> sprawie.
> Nie mysl, ze to zlosliwosc, ale ja tak robie jak nie mam skad na
> szybko wziac. I jest to duzo szybsza i skuteczniejsza metoda.
Nigdy nie myślałem, o złośliwościach, ale nie bardzo mam na czym
zrobić instalkę win95. A na czasie mi aż tak bardzo właściwie nie zależało.
Chcę to mieć sprawne na weekend... oj zbliża się :-))
Jutro znajomy pożyczy mi dysk (z półki - leży tam 2 lata) ze swoim starym
(ale podobno działającym) zainstalowanym win95 to zobaczymy...

Ale jeśli by nie było wielkim problemem, to podeślij na prive'a paczuszkę
z dyskietką... będzie prościej
najlepiej na hiubi_at_go2.pl

pozdrawiam i dzięki za poświęcony czas,

--