Re: stary komp

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 19:43:11 MET DST

Thu, 26 Jul 2001 18:35:59 +0200, "Hiubi" <hiubi_at_kki.net.pl> napisal:

>Jednak się CD nie udało podpiąć... wszystkie kombinacje już chyba
>wyprobowalem.
masz to sprawne? na czymkolwiek sprawdzone? jezeli cdek sprawny to
musi startnac przeciez pisales ,ze poszedl...
na tasmie na pierwszej wtyczce dajesz HD na koncu przypinasz CD, zwory
na dysku na master na CD slave i powinno odpalic.
Napisz co to za dysk i jaki cdrom.
>Ale na innym kompie przegrałem plytke na tamten dysk i teraz tylko
>potrzebuję dyskietki startowej z Win95, jakiegoś DOS-a "jednodyskietkowego"
>czy coś takiego ;-)) Byle uruchomić kompa. Dyskietka startowa z win98 wywala
>błąd pamięci XMS. Może z Win 95 będzie lepiej.
zrob na innym kompie format a: /s nie wrzucaj tam zadnych autoexecow ,
z instalki win95 wydlub sobie command.com'a i wrzuc na te dyskietke.
Jak nie ruszy to daj adres pocztowy przysle Ci dyskietke w paczce :-))
Jak masz czas aby od kilku dni pytac to juz bys dawno ten dysk wsadzil
do nowego kompa odpalil instalke win95 zrobil dyskietke systemowa i po
sprawie.
Nie mysl, ze to zlosliwosc, ale ja tak robie jak nie mam skad na
szybko wziac. I jest to duzo szybsza i skuteczniejsza metoda.

--
pawel