Re: Pomóżcie mi!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 21:00:38 MET DST

Użytkownik "Igor Pawłowski" <igor.pawlowski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Całkiem nie dawno próbowałem zainstalować program, ale w pewnym momencie
> wysiadł prąd. Program zdążył się już na tyle zainstalować, że dodał
> informację o sobie do listy Dodaj/Usuń Programy w Panelu Sterowania.
Jednak
> nie zdążył wgrać pliku odinstalowywującego. Po ciężkich próbach usunąłem
> program z dysku, ale mimo to jest on dalej na Liście Dodaj/Usuń Programy.
> Przez to właśnie nie mogę go zainstalować ponownie. Co mam zrobić?

a) pytac na grupie o win9x lub winNT ( uprzejmie tlumacze, ze pecet nie
zajumuje sie programami itp wiec nie lubiane NTG ^_^)

b) www.google.com - szukaj TweakUI tam jest opcja do wywalenia tego wpsiu +
inne fajne bajery.

c) start - uruchom regedit - szukaj - wpisz taki ciag znakow jak widnieje w
dodaj usun. Usun klucze zwiazane z tym programem (mozesz chciec zrobic
backup rejestru ).

pozdr