Pomóżcie mi!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Igor Pawłowski (igor.pawlowski_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 20:52:17 MET DST

Całkiem nie dawno próbowałem zainstalować program, ale w pewnym momencie
wysiadł prąd. Program zdążył się już na tyle zainstalować, że dodał
informację o sobie do listy Dodaj/Usuń Programy w Panelu Sterowania. Jednak
nie zdążył wgrać pliku odinstalowywującego. Po ciężkich próbach usunąłem
program z dysku, ale mimo to jest on dalej na Liście Dodaj/Usuń Programy.
Przez to właśnie nie mogę go zainstalować ponownie. Co mam zrobić?