Re: ECS K7VZA - stabilna czy niestabilna? jak oceniacie?

Autor: Arek (arekr_at_Invalid.AsterCity.Net)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 21:19:52 MET DST

W artykule <9joufa$jqf$1_at_news.tpi.pl>, Bogdan napisał(a):

> Stabilnosc plyty jest rzecza wzgledna. Osobiscie ECS nie polece nawet
> wrogowi. Jest to tani shit i tyle.

Ostatnio zakupiłem płytkę tej firmy. Jestem zwykłym użytkownikiem
więc przy wyborze przejrzałem kilka serwerów news i tylko na jednym
news.wgk.waw.pl gość miał problem z dźwiękiem chyba i musiał wymienić
Przejrzałem kilka polskich i zachodnich rezencji i na wszystkich
recenzenci byli pod wrażeniem stabilności. W testach
performance był porównywalny lub czasami wyższy niż Abit który był topowy wg
wielu serwisów. Poprzednie modele faktycznie miały problemy
ale _ten_ konkretnie model K7VZA v3.0 po prostu się udał.
Płytke i proca akurat byłem zmuszony kupić i za 3-4 zamierzałem wymienić
na coś porządnego, ale chyba zatrzymam ją na dłużej. Ani razu nie miałem
BSODa, komp chodzi na okrągło mieląc równania numeryczne
Nie twierdzę że ECS to super firma, ale ten model IMHO jest bardzo dobry
następne może już takie nie są i nie będą
W sklepie dałem 290 zł, różnicę sobie dorzucę do grafy

Pozdrawiam
Arek