Re: stary komp

Autor: Hiubi (hiubi_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 18:35:59 MET DST

Użytkownik "pawel" <untiled_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> musisz temu cdekowi podac sterowniki pod dos
> pojdzie, mozesz tez wystartowac z tej dyskietki (co widzi cd) i
> przekopiowac z plytki na dysk, nie musisz dysku przepinac do innego

Jednak się CD nie udało podpiąć... wszystkie kombinacje już chyba
wyprobowalem.
Ale na innym kompie przegrałem plytke na tamten dysk i teraz tylko
potrzebuję dyskietki startowej z Win95, jakiegoś DOS-a "jednodyskietkowego"
czy coś takiego ;-)) Byle uruchomić kompa. Dyskietka startowa z win98 wywala
błąd pamięci XMS. Może z Win 95 będzie lepiej.
Jakbyś mógł (moglibyście) podełać (hiubi_at_go2.pl) coś do uruchomienia
kompa z 20 MB RAMu i zapuszczenia pozniej juz z dysku instalki win 95 to
byłbym wdzięczny.

--
Hiubi