Re: IBM DTLA 307030

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 15:09:53 MET DST

"Dexter" <dexter_at_astercity.net> wystukał(a):
> A mnie sie udalo :-)))
> W czasie kopiowania kilkuset mega pare razy nim potrzasnalem i postukalem
> stol. Skubany trzymal sie dosc dlugo.

u mnie jedyne co zaczal robic po tym napierdalaniu to mielenie
glowicami wte i wewte... wkoncu udalo sie znalezc jakis blad:
wieszal sie przy kopiowaniu filmu DIVX... windows pokazywal
taki pozostaly czas ze przez najblizsze 500 lat by sie nie skopiowalo :)

> Glowica tracila pozycje a potem wracala i chodzil dalej bez zarzutu. Za
> ktoryms razem juz nie mogla trafic. Format i pokazal troche badow :-)))

mi sie nawet udalo gnoja zawiesic podczas formatowania :-)
ale potem znowu format i zero badow...

ale oddalem gnoja do serwisu mowiac ze strasznie halasuje
i wiesza sie przy kopiowaniu duzych plikow... miesiac w serwisie
i wymienili

--
Pozdruffka
.Peeter