Re: stary komp

Autor: Hiubi (hiubi_at_kki.net.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 15:00:17 MET DST

Użytkownik "Hiubi" <hiubi_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> 95.
> nie
> tak

> posiadaly
> startowy
>
> Dzięki... popracuję nad tym.
> Faktycznie niezła droga

Ale niestety nie udało się :((
Tam można podpiąć tylko 1 taśmę do dysków.
Próbowałem przeróżnych kombinacji i ostatnie to:
na jednej taśmie najpierw CD-ROM, później dysk.
Przy pewnej kombinacji zworki (lub jej usunięciu) na CD
nie wywala już przynajmniej żaden błąd podczas ładowania systemu,
widzi dysk jako C: ale CD-Romu nie widzi
"D:
Nieprawidłowe określenie dysku"
Przy czym podczas ładowania systemu (dyskietka z win 98) wykrywa
CD-Rom nadaje mu nazwę "MSCD001"

Co robić????

Czy zgranie płytki na ten dysk (na innym kompie) i puszczenie instalki
na ten sam dysk pójdzie???

--
Hiubi