Re: Pan .::Krzysztof::.

Autor: monkbert_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 26 Jul 2001 - 13:20:47 MET DST

Gregorek:
[...]
> Istnieje pewna sprzeczność w takiej postawie: jeżeli zakładamy, że
> "niesforny" gość nie jest zorientowany dostatecznie w netykiecie, to skąd
> przypuszczenie, że zrozumie ten skrót: NTG?

To nie jest tylko kwestia Netykiety, tylko bezmyślności. Przy powszechności
bramek www do news nie ma ŻADNEGO problemu ze zorientowaniem się jaka grupa
najlepiej odpowiada tematycznie problemowi.

> Poza tym jest to pójście na łatwiznę, bo jeśli już stwierdzimy, że ktoś
> zabłądził do logiczne jest pozbycie się go poprzez wskazanie innej drogi,
> nieprawdaż? No, ale to wymaga odrobiny wysiłku.

Nie widzę specjalnej potrzeby wysilania się (nawet odrobinę) dla kogoś, kto
sam się nie wysila. Trudno pojąć, że dla problemów z Windowsami są grupy z
Windows w nazwie? Albo "odrobinę się wysilić" i chociaż zadać nieco bardziej
odpowiednie pytanie, np. "Winda mi się nie zamyka, czy to może byc problem
sprzętowy" ?!

> Radku, Windows jest jak zaraza, obecny jest wszędzie i nic się na to nie
> poradzi. Trzeba się z tym pogodzić, choć Don Kichot to był gość
konsekwentny
> mimo wszystko.

Problem z pytaniami nt. Windows na grupie jest problemem równie wiekowym jak
i Windows ;), nie pojawił się wczoraj. Od lat pojawiały się koncepcje czy to
zmiany nazwy "pecet" na "sprzet" lub utworzeie osobnej grupy
"pecet.sprzet" - ale byłoby to ugięcie się przed bezmyślnością i lenistwem
_małej_ lecz upierdliwej części użytkowników Windows. I nie po skutecznie od
lat grupa broni się przed w istocie SPAMEM nt. Windowsów, żeby teraz ulegać
"zarazie" lenistwa i bezmyślności. I nie jest to donkiszoteria, tylko
normalność.

> Jeśliby cokolwiek, co napisałem, zostalo odczytane jako krytyka Radka
> Sokoła, to oświadczam wszem i wobec, że to zostalo odczytane źle.
> Z wyrazami szacunku.

No, więcej odwagi :)))! Radka też można, a nawet trzeba krytykować. To w końcu
żaden bożek. <devotion mode on> Na przykład dlaczego to kolega Sokół tak rzadko
uracza nas swoimi tekstami na grupie ?! :))) </devotion mode off>

Monkbert