Re: Pan .::Krzysztof::.

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 12:04:36 MET DST

Thu, 26 Jul 2001 11:18:36 +0200, ". : : Krzysztof : : ."
<krionix_at_poland.com> napisal:

>bardzooooooooo niski, zreszta kto dzis nie nosi okularow ( ty macku tez
>bedziesz oj bedziesz ) ?
Wiem, ze to emocje, ale w tej sytuacji ladniej z Twojej strony byloby
tego nie dodawac, to co napisal Radek jest wystarczajacym akcentem i
zamyka sprawe.

>Jesli taki znawca tematu jakim jest Radoslaw Sokol mnie popiera to niestety
>nie widize problemu w mojej dzialalnosci (a efekty juz male sa... )
jak ktos wymyslil (a nie pamietam autora) </vazeline mode off> :-))

Procz tego to wczesniej juz pisalem, masz plusa :-)) za dzialalnosc
edukacyjna.

--
pawel