Re: plyty pod durona

Autor: Czadzik (Michal.Czerniak_at_perfopol.com.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 11:58:47 MET DST

Użytkownik SG <sawo_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jodfq$hjs$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Pytanie do posiadaczy duronow: jaka tania plyte polecacie pod ten sprzet
?

> Np ktora z ponizszych:
> EPOX 8KTA2 ATX VIAKT133 SOCA DŹWIĘK ATA100
> MERCURY KOBKT133AFSX ATX SOCA+DŹW ATA100
> SPACEWALKER AK12 ATX KT133 SOCA + DŹWIĘK
> ECS K7VZA VIAKT133 ATX SOCA+DŹWIĘK ATA100

ECS K7VZA 266 - tani i stabilny, podkręcać się nie da, czasem trzeba wrzucić
nowego BIOS'a - miałem kilka egzemplarzy ze starym i czasem się winda
wykładała, od ok. miesiąca już się to nie zdarza, reklamacji na żadną nie
miałem.
Z tanich płyt całkiem ciekawe jest polskie SONO Hawk VK2208
Z drugiej strony odradzam oszczędzanie na płycie głównej, przecież to od
niej zależy jak będzie działał pozostały sprzęt w kompie - polecam MSI 6330
Turbo
Dla porównania kilka cen:
ECS 266 - 320zł
Sono - 406
Msi Turbo - 545
Msi Turbo RAID - 627
Msi Turbo lite - czyli bez pudełka (a po co komu pudełko?) - 482zł

Pozdrawiam

------PHU Kawiarenka Internetowa "U Czadzika"-------
Michał Czerniak GSM/SMS: +48 604-281-558
Michal.Czerniak_at_perfopol.com.pl
www.uczadzika.sse.pl
---Starachowice ul. Staszica 17 (0-41) 275-54-52----