Re: Czy Pentium II 300 jest szybsze od Durona 650???

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 19:17:09 MET DST

On Wed, 25 Jul 2001 09:41:58 +0200, "Remigiusz Weska"
<rew_at_simple.com.pl> wrote:

>Trochę uogólniłem ale mam na myśli zastosowania typu kompilacja kodu,
>kompresja, dla Worda nie ma większego znaczenia moc procesora a do Intela
Na pewno w kompilacji PII bedzie szybszy, jesli chodzi o kompresje to
nie sprawdzalem, ale np. kodowanie filmu do AVI (intel indeo) - 3
sciezki video +plus efekty przenikaina i adudio chodzilo na cel i PII
tak samo. Sama edycja natomiast materialu (przycinanie, ustawianie
przenikow, podglad realtime) byla znacznie
przyjemniejsza na PII.

>nigdy nie potrzebowałem żadnych sterowników wszystko działa ok. (Jak
>instalowałem sterowniki do płyty to tylko zwalniało)
Stery potrzebowales, ale sa w windzie i nawet nie zauwazyles kiedy sie
zainstalowaly.

Pozdro
GLide