Re: jak falshowac TNT2-M64 od Optimusa

Autor: Remo (remikton_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 11:35:20 MET DST

Użytkownik "Piotr Kaminski" <piotrk_at_ectorun.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> Pytanie jak w temacie.
> Komputer OPTIMUS z końca 2000 r. - PIII/733, płyta MSI-6198 i karta nVidia
> tnt2-m64. Problem w tym, że żaden flasher standardowy do Nvidii
(próbowałem
> te ściągnięte z www.nvidia.com.pl) nie rozpoznaje układu EEPROM. Programy
te
> podają kod producenta i produktu jako 55, AA i kończą pracę.
>
> Zaznaczam, że plik z nowym biosem mam - tylko jak go wgrać? Kto wie, jaka
> karta siedzi w OPTIMUSie?
>
> Pozdr
> [...]
masz poprostu kostke eprom nie programowalna tzn jest to uklad raz
zaprogramowany(przez producenta )
musisz ja wymienic (przewaznie jest w podstawce) na np .eprom 27c512 ale
wczesniej musisz ja zaprogramowac na programatorze (wez bios od ladteka
winfast s325 )
mozesz takze wstawic nowa kostke (na plytce jest przedluzenie o dwie nozki
wiecej ) flash i wtedy mozesz flashowac pecetem ( kosc np 28f2000)