RE: Dziwny problem z nagrywarka i EasyCD...

Autor: Martin (ramax_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 11:37:13 MET DST

Witam

> Od jakiegos czasu trafiam na plyty ktore w mojej nagrywarce
> (LG CED-8080B) nie sa poprawnie rozpoznawane...
> Uzywam EasyCD Creator v. 3.5c (02/14/00)
>
> Np. obecnie mam wieksza ilosc Verbatimow 16x - soft
> rozpoznaje je jako 4x i tak nagrywa! Za cholere nie udalo
> mi sie zmusic do nargania > 4x.
>
> UWAGA! Nie wszystkie plyty 12x czy 16x sa zle rozpoznawane,
> tylko czesc firm.
>
> W czym problem?
> Co wlasciwie decyduje o poprawnym rozpoznaniu plyty?
> Sprzet - nagrywarka, czy soft do nagrywania?

Niedawno kupiłem sobie Teaca 58E i mam podobny problem z tymi cd marki
Verbatim 16x. Co drugi egzemplarz płytki jest rozpoznawany do nagrywania
max. 4x. Co ciekawe problem ten dotyczy tylko właśnie Verbatimów 16x. CD-R
LG (chyba max. x8) oraz TDK wszystkie są rozpoznawane prawidłowo. Używam
Nero 5.5 oraz CDRWin.
Dołączam się do pytania, wie ktoś, czemu tak się dzieje?

                Pozdrawiam
                          Martin