Re: Modem USR

Autor: GroM (gromiz_at_poczta.fm)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 10:12:20 MET DST

Użytkownik "Egghead" <egghead_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Niestety, jest 115200, a połączenie 31200... A może Tepsa coś
majstruje przy
> łączach?
> W drugim kompie na modemie Sagitta też nie najlepsze połączenie
(zwykle było
> 51666-54666).

TPSA raczej nic nie robi, bo mam inny modem w kompie, który zawsze łączy
się 33600, ale on ma taki max. Znowu u innych osób, którzy maja jakiegoś
zoltixa to łączy się po 54000. No a ten mój USR nieraz nawet spadnie do
32 lub 29000, co jest bardzo dziwne. Ten modem nie jest najnowszy, on
już chyba ma z dwa lata i tak myślę, czy czasami USR nie miały jakiś
protkołów X2, bo coś takiego było, może to koliduje ? Będę musiał tak
zrobić, jak już mi jedna osoba odpowiedziała, czyli uaktualnić bios, bo
za pewne stare protokoły są i może nie ma V90, tylko najpierw muszę
wejść na ich stronę, a z tym jest duży problem :-(

Pozdrawiam
    GroM