Re: Pinnacle Dv500 i Minevra Impression 2

Autor: adm (chipdrive_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 10:17:54 MET DST

Użytkownik Jan Pieczykolan <pies_at_prokuratura.tarnow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9jjuf7$2qq$2_at_news.tpi.pl...
> Witam !!!
>
> Mam zestaw z tematu ale Minevra pozwala mi tylko na malo powiedziec
> prymitywna obrobke, to chyba cos z rejestracja tego programu. Jak

[ciach]
Nie znam tego programu ale mialem kiedys miro DC30 i swietnie ta karta
wspolpracowala z programem ADOBE premiere zreszta distarczanym w komplecie ,
a z tego co sie orientuje to PREMIERE doskonale wspolpracuje z wiekszoscia
kart firmy MIRO.