Re: Radeon i TV

Autor: Norbert Czulewicz (norbert.czulewicz_at_wp.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 09:04:56 MET DST

Użytkownik Dexter <dexter_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b5db5c7$1_at_news.astercity.net...

> Czy kolega moglby przyblizyc pojecie wypas??
> Wlasnie zastanawiam sie nad zakupem Radeona VIVO. Widzialem u znajomego
> obraz z kompa na TV ale byl raczej mierny.
> Karta jakas stara bo chyba STB.Czy te pojecie wypas oznacza ze jest to
dobry
> obraz czy poprostu zachwycasz sie ogromem ??
> Pozdro
> Dexter
>
> Ja mam Radeona VE i ostatnio połączyłem go z TV poprzez S-Video.
Facet w sklepie powiedział, że obraz taki jest lepszy niż przez chinch.
Nie widziałem jak wygląda obraz przez chinch, ale ten mój jest OK.
Według mnie jest lepszy niż na moim monitorze Hyundai DeluxScan 15S.
Chodzi szczególnie o kolory, są żywsze no i mam więcej możliwości do
regulacjiu parametrów obrazu. Bo w monitorze kontrast i jasność są ustawione
na max, i więcej nie wycisnę.
Norbi.