Pinnacle Dv500 i Minevra Impression 2

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 15:47:00 MET DST

Witam !!!

Mam zestaw z tematu ale Minevra pozwala mi tylko na malo powiedziec
prymitywna obrobke, to chyba cos z rejestracja tego programu. Jak to
uruchomic w pelnej wersji? Mam w2k sp2 en i odpalam z Administratora.

Pozdr

PIES

"Dalem mu zycie nic nie warte, ale dalem mu rowniez zelazna wole zycia. Byla
to pospolita mieszanka na planecie o nazwie Ziemia."