Re: Gigabyte 7ZX BIOS

Autor: Robert Gomulka (carramba_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 09:54:06 MET DST

Zrathen wrote:

> czyli wylacz :)
> masz wlaczonego protecta na bios wiec sobie go nie zapiszesz .... flash
> nie bedzie dzialal ....
> bo wylaczeniu w/w opcji - aktualizacja powinna pojsc 'jak po masle'

Niestety, tak jak podejrzewałem. Obojętnie jak jest ustawiona ta opcja,
zapis nie działa. Będę zmuszony znaleźć kogoś z nagrywarką EPROMów (tylko
tych śmiesznych, nie DIL, a tych podobnych do pamięci montowanych na
kartach graficznych. Taki prostokącik, a z czterech stron sprężynujące
zagięte styki kontaktowe. To się jakoś nazywa, tylko nie wiem jak).
Robert