Re: Radeon i TV

Autor: matk (mat2_at_mwd.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 09:43:36 MET DST

> Czy kolega moglby przyblizyc pojecie wypas??
> Wlasnie zastanawiam sie nad zakupem Radeona VIVO. Widzialem u znajomego
> obraz z kompa na TV ale byl raczej mierny.
> Karta jakas stara bo chyba STB.Czy te pojecie wypas oznacza ze jest to dobry
> obraz czy poprostu zachwycasz sie ogromem ??

jestem szcęśliwym posiadaczem VIVO i powiem tylko jedno:

Najlepsza Jakość Obrazu Jaką do Tej Pory Widziałem
(miałem przyjemność oglądać filmy na 4 różnych kartach - m.in. GForceII
z tv out).

cena nie jest może zachwycająca (ja kupiłem za 950)
ale zdecydowanie warto, tv in tez jest całkiem dobrej jakości i wogóle,

wypas w znaczeniu pozytywnym.

matk.