Re: Pomocy!!! Hardware Malfunction

Autor: pawelK (pawelkul_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 09:33:51 MET DST

Adam wrote:

> Przy komputerach czasami takie gowienko
> moze powodowac wielki problem ;)
> Podlacz to tak;
> Caviar -HPT
> Samsung -ide1
> Cd-rom -ide2
> Jezeli problem dalej bedzie
> to zostaja 2 mozliwosci
> ram
> albo
> plyta
> Jezeli ram masz w 2 kosciach
> wyjmi 1 i zobacz.
> Mozesz jeszcze wyjac wszystko oprocz grafiki , przeinstalowac winde
> [...]

Ram mam w 3 kosciach. 1x128(nowka)i 2x64(starsze). Probowalem na kazdej
z osobna z zamiana miejsc w slotach, ale i tak wywala sie dalej.
Stabilnosc sprzetu sprawdzam SiSoftSandra2001. Puszczam sobie
Benchmarki procesora
(zawsze OK), pamieci (zawsze OK), dyskow ... i tu sie zaczyna problem,
gdyz ZAWSZE!!! wywalala Hardware Malfunction naprzemiennie na obydwu
dyskach.
No ..... mac!(w miejsce kropek wstaw odpowiednie wyrazenie). Abita i
Celerona kupilem sobie 3 miesiace temu. Poprzednio mialem plyte Atrenda
ATC-6220 i Celka 333 podkreconego na 416MHz i tam to wszysko dzialalo
SUPER
(ale wolniej) zarowno na W2k. jak i na Whistlerze. Wtedy wszystkie
urzadzenia byly sprawne, wiec dlaczego teraz nie sa.
Prosze, niech mi Ktos pomoze !!!

pozdrawiam
Pawel