Re: TV-out i przydźwięk sieci

Autor: Marcin Milczanowski (marm_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 09:33:51 MET DST

Witam!

Leslaw Oprowski wrote:

> Juz doszedłem dzięki za radę - to rzeczywiście kabel założyłem osobno
> ekranowany kabel antenowy i obraz "lala" -

No to milo.

> problem tylko że z komputra wizja
> wychodzi na chivczu - dźwięk stereo na podwójnym Jaccku a wejjście do TV na
> Eurozłączu i jak to wszystko pożenić jednym kablem ? A kabel położonoy po
> rogach, ścianach itd. ma ponad 13 m i to cały ból.
> Lesław

Nie pozenisz tego jednym kablem musial bys kupic modulator i puscic
sygnal po w.cz. Tylko nie wiem czy kupisz stereofoniczny.Chyba sie
nieoplaca.
Jesli chodzi o zlacza chinch na wizje to ciezko kupic nadajace sie do
kabla koncentrycznego.Ja kupilem porzadne zlacza antenowe, takie
nakrecane na kabel (a nie lutowane czy dokrecane srubka) i przejsciowki
gniazdo antenowe-chinch (metalowe). Jak mialem chinch'e na koncentryku
to zawsze coz z nimi bylo nie tak i obraz latal, byl zaginany dolem lub
gora. A teraz jest o.k.
Na euro-zlacze sa w sklepach takie kostki z chinch'ami na dzwiek i wije,
nawet sa z s-video. Podlacz do tego kabel 2 zyly w ekranie do fonii,
koncentryk do wizji.Jak zrobisz to solidnie to powinno dzialac dobrze.

Marcin

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl