Re: jeszcze raz AMD VS INTEL !?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 20:33:57 MET DST

"Marcin Milczanowski" <marm_at_polbox.com> wrote in message

> Jesli zastosuje sie za slaby cooler (lub nie bedzie on przylegal
> prawidlowo) to rdzen procesora rozgrzewa sie b.szybko.

mam nadzieje ze wiesz ze tyczy sie to rowzniez prockow intela

> Jesli osiagnie
> odpowiednio wysoka temperature to sie po prostu spali (tzn nie pali sie
> ogniem, ale sie niszczy).

eeeeetam.....
przy zle do9legajacym radiatorze to moze
ale przy za malym to bedzie sie raczej wieszal

> Plyty glowne maja opcje wylaczania procesora
> po osiagnieciu zadanej temperatury ale nie zawsze to pomoze.Jesli
> temperatura wylaczenia jest zbyt blisko temperatury spalenia sie rdzenia
> to plyta moze nie zdazyc.

no jak ktos inteligentnie nastawi wylaczenia na temp ok 90*C ;-))))

> Intele natomiast po przekroczeniu pewnej temperatury same sie wylaczaja.

jak temp wzrasta powoli
jak cos sie spieprzy i temp wzrosnie nagle to tez sie procek sfajczy

> Tak wiec w niedoswiadczonych rekach Intel ma wieksze szanse na
> "przezycie".

w niedoswiatczonych rekach intela i amda mozna tak samo latwo
sfajczyc

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!