Re: Pliki powyzej 100MB

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 20:39:58 MET DST

Fox wrote:

>Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

>Plyte mam ECS KT7 v3.0, napedy DMA mam wlaczone, Mam na jednym Ide dysk
>Quantum 40, a na drugi IDE laduje 4,3 Segat`a (ten dzrugi UDMA 33), I
>oczywiscie przy plikach powyzej 100MB sie wiesza komp. Ale jak sa na tym
>samym kontrolerze to buja. Myslalem ze pomoze ten patch, ale skoro mowisz ze
>to jest zawarte w Via 3,2 to juz nie wiem co z tym dalej....

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem? Płyta ma dwa IDE ,do jednego
podpiety jest Quantum, a do drugiego Seagate i przy kopiowaniu plików
większych niż 100MB komputer się zawiesza?
Przecież to jest jakiś obłęd. :-))
Do głowy przychodzą mi tylko dwa pomysły:
po pierwsze jeżeli masz jakiegoś Soundblastera to wyciągnij go i zobacz
co będzie się działo podczas kopiowania,
a po drugie zainstaluj osobno drivery Via do IDE w trybie miniport (nie
da się tego zrobić z poziomu 4in1, musisz ściągnąć osobno IDE Driver).

Pozdrawiam

Darek J.