Re: JAKI TO RAM ????? ---> czas dostepu

Autor: -=KEVLAR_CD=- (kevlarcd_at_terramail.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 20:33:05 MET DST

Użytkownik Pecet <pecet_at_skrzynka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b5d92e1$1_at_news.astercity.net...

> Tak, 7ns, chodza na CAS 2

czyli mam rozumeic, ze te nowe pamieci tez sa CAS 2 ,
czyli zmieniam dobre na dobre ale wiecej :))

--

>     Nie, 7,5ns. Ale to dobra marka. Co to oznacza? Dluzej podziala, co nie
> oznacza, ze nowe kosci sie od razu zepsuja.

>     Nie, nie na nowych plytach.
Nie ma wplywu na nowych plytach ?
Czyli ma wplyw na starych. Ale co to jest stara plyta ?
Chodzi Ci o moja P3B-f ?
Zreszta pusze WinMarka 2001 i 2k to zobacze