Bezposrednie pol. kablowe, IRDA ?

Autor: mopss (mops123_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 20:28:50 MET DST

Mam dwa problemy:

Pierwszy dotyczy połączenia kablowego pomiędzy komputerami (LPT).
Mam WinME na dwóch kopach, na obydwu z nich zainstalowałem
wszystkie protokóły i usługi, udostępniłem pliki i drukarki.
Kiedy próbuje się już połączyć to na obydwu komputerach
nie daje znaku połączenia. Próbowałem już drugi kabel tego samego
typu i nic. Może ma ktoś jakiś inny program do łączenia pod windę
lub wie skąd można go zassać? Acha, i jeszcze jakby mi się już udało
to zrobić to może ktoś wie jak zmniejszyć transfer na takim kablu
(łączyłem kiedyś tak kompy pod win95 na koputerach mniej więcej
P133 :) i wiem ze bardzo muliło to system - na szeregowym było ok,
był za to mniejszy transfer, ale niestety nie mam takiego kabla).

Drugi problem dotyczy połączenia przez port podczerwieni w noteboku
NOKII 6150. Zainstalowałem port podczerwieni oryginalny od HP-eka
i wydaje mi się ze potrzeba mi jeszcze softu do urządzenia podczerwieni.
Czy ktoś wie skąd go ściągnąć?

thx
piz na priv - modemowiec
mopss_at_kki.net.pl