Re: Cholerna VIA! (PIO-0 - pewnie, że PIO-0)

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 12:23:45 MET DST

Użytkownik "Robert Gomulka" <carramba_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:9jjppa$79i$1_at_news.tpi.pl...
> Michał wrote:
>
> NIe działają ??? Zapraszam do mnie!
> Gigabyte 7ZX-1, jeden dysk to IBM DTTA-371010 UDMA 33 7200 RPM 10GB. Drugi
> Seagate 2 GB UDMA 33. Kopiowanie pomiędzy dyskami to na początku 3 MB/s,
> przy końcu długiego pliku (kilkaset MB) potrafi spaść do 800 kB/s. Aha,
> jako drugi dysk były testowane też inne.
> Jak myślicie? Płyta walnięta, czy twardziel?
> Aha, było to testowane na dwóch różnych systemach operacyjnych.

Ja w takim razie zapraszam do siebie. ABIT KT7A, dysk 1. - Seagate
Barracuda II 30GB i 2. - U5 40 GB, oba na tej samej tasmie.
Transfer 1 -> 2 - 10 MB/s
Transfer 2 -> 1 - 6 MB/s

(testowalem przed chwila na plikach 250MB, Windows98)

> To tak gwoli tego, że transfery mogą być niskue ... Najgorzej jest, kiedy
> leci sobie MP3, a ja próbuję skompilować program pod VC++. To jest taki
> efekt :" mój ulubiony DJ znowu ćwiczy scratching na winylu ...". :(

Tez mialem taki efekt (charakterystyczne trzaski podczas zapisu na dysk).
Pomoglo wlaczenie odpowiednich opcji w BIOS-ie, Delay Transaction chyba.
ABIT ma tyle tych opcji, ze czasami nie pamietam dobrze, co zmienialem ;-)

Michal Letowski