Odp: kieszeń na HDD + U66

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 14:29:31 MET DST

(...) i przeczytaj tamten watek (moze juz problem jest znany
> tamtemu koledze)

Moj problem byl odrobine innej masci. Potrzebowalem stara szuflade
z HDD U33 spiac jedna 80zylowa tasma z dzialajacym juz U66 twardzielem.
Jednak nie zalezalo mi U66 w tej kieszeni, tylko o spiecie tego w ogole.
Do zabawy w U66 w kieszeni lepiej chyba kupic oryginalna kieszen dla U66.
Zreszta stara kieszen ma wewnatrz tylko 40 zylowa tasme, wiec nie wiem jak
kolega widzi na tym U66 ?

pozdro
JeRRy