Re: Jak zrobic obraz plyty w Nero ?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 14:02:22 MET DST

Użytkownik "abs" <absgroup_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Jestem lamerem w dziedzinie nagrywania plyt a musze zrobic kopie jednej
> plyty. Niestety dzisiaj nie dostane czystej plytki a plyte 'wzorcowa'
musze
> dzisiaj zwrocic. Daltego prosilbym kogos kto zna sie na rzeczy o insrukcje
> krok po kroku :) jak zrobic obraz plyty na dysku, aby pozniej nagrac z
niego
> plyte, ktora niczym nie bedzie sie roznic od plyty bezposrednio
skopiowanej.
> Bardzo mi n atym zalezy bo o 16 juz musze zwrocic plyte.

Nero: file -> new -> wizard i daj cd copy - narazie nie mam CDR wiec
poajwily sie urzadzenia virtualne a Nero zrobil mi image do pliku nrg tak
czy siak.
jest jeszcze file - cd copy i musi tam gdziec byc cos o zapisaniu obrazu
(image).

Wez sie pobaw NERO (jak ja przed chwila) jesli zapyta ciebie czy zapisac cos
jako plik *.nrg to masz juz to o co chodzi (bedzie czytal z CD i zapisze
~taki duzy plik jak ilosc danych na cd). Pozniej klikasz na ten plik i
palisz....

zobacz F1 czyli HELP do nero - daj szukaj i wpisz image - naprawde wszytko
jest opisane !
zobacz www.cdrinfo.pl
dalsze pytania o nagrywanie kieruj na news.cdrinfo.pl ( poniewaz
pl.comp.pecet nie zajmuje sie tym)

mysle ze tak jak ja (lamer w nagrywaniu) szybko sie nauczysz - to nie
trudne, poszperaj w opcjach tam jest wszystko :)

pozdr