Re: Do . : : Krzysztof : : .a

Autor: Dawid Adamczyk (Dawid.Adamczyk_at_inetia.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 12:12:06 MET DST

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piotr" <piotr_rzeczkowski_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> pozostawienie
>
> i o to chodzi...
> ja chce tu widizec pytania sprzetowe a odfiltrowac sie nie da bo nie
dodaja
> [OT] itp
fakt gdyby więcej osób dawało OT było by łatwiej odfiltrować ale cóż .....

> Zreszta mozna dac na mnie Plonka i juz...
> Radek Sokoł tez pisze NTG (choc pomaga, co ja tez staram sie robic ale bez
> przesady),
no przyzwoitość nakazywała by aby oprócz napisania NTG pomóc nadawcy

>na p.m.t.g i innych tez tak pisza (A i dosadne odpowiedzi w stylu
> "ty głabie" padaja i nikt nie placze)...
Ech... szkoda się zniżać do poziomu osób wyzywających innych, toteż puki co
brak takich "dosadnych" odpowiedzi w stylu.... świadczy tylko na korzyść tej
grupy i jej użytkowników.

> PO TO JEST PODZIAL NA GRUPY !
Właśnie !! Ja poprostu zakładam że jeśli ktoś niepotrafi rozróżnić grup to
albo ma problemy z intelektem albo jest nowy na grupach, i raczej powinno mu
się napisać NTG ale także mimo wszystko podać odpowiedź na pytanie.

> a kto jest wladny byz zmienic opis grupy? ( wyraznie napisac, ze to grupa
> sprzecie)
I tak będą się pojawiać pytania z NTG :( niestety.

Pozdrawiam
Dave