Re: Do . : : Krzysztof : : .a

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 11:55:21 MET DST

Użytkownik "Piotr" <piotr_rzeczkowski_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Ale też mnie nieraz qrwa szlag trafia jak gościu jakiś pyta o
pozostawienie
> wiad. na serwerze pod OE,
> albo fuck jak zainstalować win me na win 98.

i o to chodzi...
ja chce tu widizec pytania sprzetowe a odfiltrowac sie nie da bo nie dodaja
[OT] itp

Zreszta mozna dac na mnie Plonka i juz...
Radek Sokoł tez pisze NTG (choc pomaga, co ja tez staram sie robic ale bez
przesady), na p.m.t.g i innych tez tak pisza (A i dosadne odpowiedzi w stylu
"ty głabie" padaja i nikt nie placze)...

PO TO JEST PODZIAL NA GRUPY !
a kto jest wladny byz zmienic opis grupy? ( wyraznie napisac, ze to grupa o
sprzecie)