Re: Ratunku! Padniety dysk!!!

Autor: Gregorek (Gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 10:26:08 MET DST

> Wbrew temu, co mi sie rowniez wydawalo naprawilem tak dwa IBM-y. Sam
> nie wiem, czy samo rozkrecenie moze cos dac, ale jeden juz od pol roku
> pracuje, a dawniej tylko stukal smetnie. Rozkrecenie pomoglo ???
>
> Wiem, ze to niedorzeczne, ale tak wlasnie to wyglada - dysk po
> rozkreceniu i "przedmuchaniu" przestal stukac i grzecznie pracuje.
>
> Hmm... sam sie dziwie ...
>
> --
Witam!
No cóz, czlowiek cale zycie sie uczy.
Czy to byl przypadek, czy faktycznie zapewnienie idealnej czystosci wewnatrz
dysku jest jednak sprawa wzgledna? A moze miales okazje rozbierac dysk w
szczególnie czystym pomieszczeniu?
Napisales o jednym dysku, a co z drugim?
Jak przedmuchiwales tzn. czy mocnym strumieniem (sprezarka) czy jakos
inaczej?
Kurcze, zaskoczyles mnie. Rzuc wiecej szczególów.
Gregorek