Re: Ratunku! Padniety dysk!!!

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 10:05:32 MET DST

Gregorek wrote:
> PS. Dysków się nie rozkręca, to tylko załatwi go "na amen".

 Wbrew temu, co mi sie rowniez wydawalo naprawilem tak dwa IBM-y. Sam
nie wiem, czy samo rozkrecenie moze cos dac, ale jeden juz od pol roku
pracuje, a dawniej tylko stukal smetnie. Rozkrecenie pomoglo ???

 Wiem, ze to niedorzeczne, ale tak wlasnie to wyglada - dysk po
rozkreceniu i "przedmuchaniu" przestal stukac i grzecznie pracuje.

Hmm... sam sie dziwie ...

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl