Re: TV-out i przydźwięk sieci

Autor: Marcin Milczanowski (marm_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 08:48:59 MET DST

Witam!

Leslaw Oprowski wrote:
> Mam kartę GeForce 2MX modelNVG11Ai wysyłam obraz z DVD na TV - i na
> ekranie jest widoczny przydżwięk sieci -poziomo faluje ekran.

A skad wiesz ze jest to przydzwiek sieci? :-)

>Kumpel
> gdy to zobaczył - powiedział że mam nie uziemiony w sieci komputer.
> założyłem gniazdko z bolcem, uziwemiłem, kupiłem lestwę
> przeciwzakłóceniową i ------ dopiero teraz zobaczyłem przydźwięk sieci -
> nie da się oglądać - konia z rzędem dla tego co mi pomoże wyjaśnic o co
> tu właściwie chodzi? - (kabel przesyłowu z wtykiem euro do TV oczywiście
> ekranowany)-
> Lesław

Jak dlugi jest kabel i jaki to jest kabel? Sygnal S-video czy composit?

Wczoraj bylem u kumpla i ogladalismy DVD na prawie 10 metrowym kablu i
bylo to samo, poradzilem mu porzadnie sprawdzic zlacza kabla. Sprawdzil,
podokrecal i problem zniknal. KAbel - b.dobry kabel koncentryczny.

Posprawdzaj dobrze kabel.

MArcin

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl